• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

استاندار: بیش از ۱۸۰ طرح عمرانی در حوزه ورزش آذربایجان‌غربی اجرایی شده است

  • کد خبر : 3856
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
استاندار: بیش از ۱۸۰ طرح عمرانی در حوزه ورزش آذربایجان‌غربی اجرایی شده است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت‌های ورزشی به ویژه در این استان گفت: با برنامه ریزی مناسب در راستای رسیدن شهرستان های مختلف به میانگین سرانه ورزشی استان، بیش از ۱۸۰ طرح عمرانی جدید اجرایی شده است. محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در دیدار با هادی ساعی رییس فدراسیون […]

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت‌های ورزشی به ویژه در این استان گفت: با برنامه ریزی مناسب در راستای رسیدن شهرستان های مختلف به میانگین سرانه ورزشی استان، بیش از ۱۸۰ طرح عمرانی جدید اجرایی شده است.

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در دیدار با هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو افزود: این طرح ها، علاوه بر صدها طرح ورزشی نیمه تمامی است که در شهرستان های مختلف، دوباره فعال شده و بخش اعظمی از آنها هم به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: در کل آذربایجان غربی، طی ۲ سال گذشته بیش از سه هزار طرح عمرانی نیمه تمام به بهره برداری رسیده که بخش مهمی از آنها را طرح های ورزشی در شهرستان های مختلف تشکیل می داد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تکمیل این پروژه ها، سرانه فضای ورزشی در آذربایجان غربی بهبود یافته و در هدف گذاری نخست در شهرستان ها به میانگین استانی و در استان به میانگین کشوری برسد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان ظرفیت بسیار قابل توجهی در ورزش های مختلف در حوزه قهرمانی دارد، ادامه داد: با توسعه زیرساخت ها حتی در مناطق روستایی، سعی داریم زمینه شکوفایی این توانمندی ها را فراهم کنیم.

معتمدیان با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی یکی از نتایج توسعه اقدامات ورزشی و میزبانی رشته های مختلف است، گفت: این امر جزء اولویت های ماست که آن را در رشته های مختلفی نظیر والیبال، کبدی و کشتی نشان داده ایم.

استاندار: بیش از ۱۸۰ طرح عمرانی در حوزه ورزش آذربایجان‌غربی اجرایی شده است

وی از پیشنهاد رییس فدراسیون تکواندو درخصوص میزبانی سه رقابت همزمان جهانی تکواندو استقبال کرد و افزود: در صورت وجود شرایط لازم، آمادگی خود را اعلام می کنیم ولی باید بررسی های تخصصی در این خصوص صورت گیرد.

رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای آذربایجان غربی در رشته تکواندو اظهار کرد: این ظرفیت در سال های اخیر مورد غفلت واقع شده بود که امیدواریم با انتخاب رییس جدید هیات، شاهد شکوفایی استعدادهای استان در این رشته ورزشی باشیم.

هادی ساعی اضافه کرد: در ماه های آتی سه مسابقه جام فجر، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام باشگاه های آسیا را در ایران میزبانی خواهیم کرد که امیدواریم با آمادگی شهر ارومیه، این شهر میزبان این رقابت ها باشد.

به گزارش میاندوآب سسی ، در این دیدار مقرر شد تا شرایط لازم در خصوص راه اندازی خانه تکواندو در ارومیه بررسی و اعتبار لازم در این خصوص در نظر گرفته شود.

همچنین در پایان این دیدار، حکم و کمربند مشکی تکواندو از سوی فدراسیون به محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://miandoabsasi.ir/?p=3856
  • نویسنده : سیامک نجفیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : میاندوآب سسی
  • 84 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.