• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

استاندار: یک میلیون میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی کارسازی شده است

  • کد خبر : 5024
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
استاندار: یک میلیون میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی کارسازی شده است

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به زمینه سازی بسیار خوب برای سرمایه گذاری در استان طی بیش از ۲ سال گذشته گفت: در این مدت یک میلیون میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان کارسازی شده که در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند. به گزارش میاندوآب سسی، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی […]

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به زمینه سازی بسیار خوب برای سرمایه گذاری در استان طی بیش از ۲ سال گذشته گفت: در این مدت یک میلیون میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان کارسازی شده که در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند.

به گزارش میاندوآب سسی، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: در این مدت شاهد رشد جهشی و قابل توجه سرمایه گذاری در استان ب وده ایم که به مدد امنیت ایجاد شده محقق شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر جزو پنج استان اول کشور در حوزه امنیت سرمایه گذاری هستیم که با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حاصل شده است.

وی با اشاره به توسعه عمرانی آذربایجان غربی و اقدامات کم نظیر صورت گرفته در این خصوص اظهار کرد: توانستیم با تمهیدات انجام شده رتبه اول را در تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور به دست آوریم.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طبق آمار ارائه شده از سوی مراجع مرتبط، میانگین عمر پروژه‌های عمرانی از ۱۲ سال به زیر سه سال رسیده است.

معتمدیان گفت: در حوزه عمرانی در همه شاخص ها جهش قابل توجه در آذربایجان غربی داشته ایم و فاصله شاخص های ما در مناطق مختلف در استان کاهش یافتهاست.

وی افزود: در برخی شاخص ها به ویژه گازرسانی که از جمله موارد مهم محرومیت زدایی به شمار می رود، از میانگین کشوری هم عبور پیدا کرده ایم.

وی اضافه کرد: توسعه نامتوازن در برخی بخش های آذربایجان غربی داشتیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته فاصله توسعه در بخش های مختلف کمتر شده است.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری با اشاره به اجرای موفق انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان اظهار کرد: یکی از استان های موفق در اجرای راهبردهای چهارگانه مدنظر مقام معظم رهبری شامل مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت بوده ایم.

معتمدیان ادامه داد: یکی از کم نظیرترین انتخابات در ۱۱ اسفند امسال در آذربایجان غربی بدون مشکل امنیتی برگزار شد.

وی گفت: امنیت در استان به گونه ای بود که رای گیری تا ساعت ۱۲ شب در همه نقاط استان به ویژه مناطق مرزی انجام‌ گرفت.

وی افزود: با وجود جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن در سال گذشته و ناامید کردن مردم با استفاده از امپراتوری رسانه ای دشمن، مردم حضور قابل توجهی در آذربایجان غربی داشتند.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: یکی از عوامل مشارکت مناسب در استان، توسعه صورت گرفته در نقاط مختلف بود به طوری که بعد از سال ها برخی گره های زندگی مردم حل شد.

معتمدیان اظهار کرد: تنوع و تکثر قومی، دینی و مذهبی در استان ما بی نظیر است و هم افزایی کامل در استان برای برگزاری انتخابات وجود داشت.

وی بر سلامت انتخابات نیز تاکید کرد و گفت: وظیفه شرعی و قانونی همه دست اندرکاران، صیانت از تک تک آرای مردم بود که به صورت کامل این امر محقق شد.

لینک کوتاه : https://miandoabsasi.ir/?p=5024
  • نویسنده : مهران معمارباشی
  • ارسال توسط :
  • منبع : میاندوآب سسی
  • 21 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.