• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

عبور از میانگین کشوری در شاخص‌ها هدف اجرای طرح‌های عمرانی در آذربایجان‌غربی است

  • کد خبر : 4735
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
عبور از میانگین کشوری در شاخص‌ها هدف اجرای طرح‌های عمرانی در آذربایجان‌غربی است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بهبود شاخص های مختلف توسعه ای طی ۲.۵ سال گذشته در استان گفت: هدف از اجرای طرح های عمرانی در بخش های گوناگون، عبور از میانگین کشوری در همه شهرستان ها و به تبع آن در استان است. به گزارش میاندوآب سسی، محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه در جمع مردم […]

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بهبود شاخص های مختلف توسعه ای طی ۲.۵ سال گذشته در استان گفت: هدف از اجرای طرح های عمرانی در بخش های گوناگون، عبور از میانگین کشوری در همه شهرستان ها و به تبع آن در استان است.

به گزارش میاندوآب سسی، محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه در جمع مردم نقده افزود: دولت سیزدهم تمرکز ویژه ای بر روی عدالت محوری و محرومیت زدایی گذاشته و ما نیز در همه استان این امر را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح های عمرانی در نقاط مختلف آذربایجان غربی به ویژه شهرستان نقده اضافه کرد: با اجرای این طرح هاست که در حال حاضر این شهرستان در برخی شاخص ها هم از میانگین استانی و هم از میانگین کشوری فراتر رفته است.

وی اظهار کرد: بسیاری از پروژه های توسعه شهرستان نقده به اتمام رسیده و این شهرستان در بسیاری موارد در صدر شاخص های توسعه قرار دارد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در این استان شاخص برخورداری از گاز در روستاها ۸۵ درصد بوده ولی این رقم در نقده به ۹۵ درصد می رسد.

معتمدیان از توسعه اینترنت در ۴۱۲ روستای آذربایجان غربی در مدت فعالیت دولت سیزدهم خبر داد و گفت: به دنبال توسعه فیبرنوری به کسب و کارها و منازل هستیم تا زمینه استفاده صاحبان مشاغل از این ظرفیت ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت بیمارستان نقده در حال اتمام است، افزوود: امیدواریم با تجهیز سریع تر این بیمارستان، زمینه استفاده مردم شهرستان، مردم منطقه و همچنین استفاده از ظرفیت توریسم درمانی در این مرکز فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه زیرساخت های آبرسانی حوضه به حوضه به دریاچه ارومیه به خوبی اجرایی شده است، اضافه کرد: ما همه توان عملیاتی خود را در این خصوص به کار گرفته ایم و زمینه بهبود وضعیت دریاچه ارومیه را فراهم کرده ایم و ابتدا موضوع تثبیت و سپس احیای دریاچه را دنبال می کنیم.

معتمدیان با تاکید بر مردمی سازی طرح های احیای دریاچه ارومیه به عنوان دغدغه همه مردم ایران اظهار کرد: هیچ طرحی در این حوزه اجرا نخواهد شد مگر این که منافع مردم حفظ شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه مردم نقده در طول دوران انقلاب اسلامی ایثار و جانفشانی زیادی کردند، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال اختلاف افکنی بوده اند که وظیفه یکایک ما وحدت است.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مرز تمرچین برای حضور در عتبات عالیات از همراهی مردم نقده در مسیر خدمت به زوار قدردانی کرد و گفت: به برکت اربعین پروژه های قابل توجهی در منطقه انجام شده است تا زمینه عبور زائران بیشتر فراهم شده و در طول سال نیز بتوانیم زوار را از این مرز به عتبات عالیات اعزام کنیم.

لینک کوتاه : https://miandoabsasi.ir/?p=4735
  • نویسنده : سیامک نجفیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : میاندوآب سسی
  • 56 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.