• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

معاون استاندار آذربایجان‌غربی: فرمانداران با جدیت تامین مطالبات مردم را پیگیری کنند

  • کد خبر : 2525
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
معاون استاندار آذربایجان‌غربی: فرمانداران با جدیت تامین مطالبات مردم را پیگیری کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداران با بررسی علت برخی نارضایتی ها، به صورت جدی پیگیر تامین مطالبات مردم باشند. رضا ابراهیمی روز سه شنبه در نشست مشترک فرمانداران استان با معاونان و مشاوران استاندار و مدیران ستادی استانداری آذربایجان غربی افزود: تدابیر اندیشیده شده در سطح استان و اهتمام فرمانداران در […]

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداران با بررسی علت برخی نارضایتی ها، به صورت جدی پیگیر تامین مطالبات مردم باشند.

رضا ابراهیمی روز سه شنبه در نشست مشترک فرمانداران استان با معاونان و مشاوران استاندار و مدیران ستادی استانداری آذربایجان غربی افزود: تدابیر اندیشیده شده در سطح استان و اهتمام فرمانداران در همکاری با مسوولان شهرستان، نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان برای ناامن کردن استان و کشور داشته است.

وی با اشاره به اراده راسخ مسوولان استان برای تامین امنیت جامعه و حفظ آرامش مردم، اضافه کرد: توطئه های دشمنان برای ناآرام کردن ایران اسلامی همچنان تداوم داشته و فرمانداران در هماهنگی با مسوولان استان، برای شکست دشمن آماده باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به تهیه شناسنامه جامع شهرستان های استان که در چهار شهرستان آغاز شده، فرمانداران مربوطه با جدیت موضوع را پیگیری کنند.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده ادامه داد: فرمانداران آذربایجان غربی از هم اکنون تدابیر و پیش بینی های لازم را برای برگزاری باشکوه انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انجام دهند.

وی با تاکید بر تامین زیرساخت ها جهت تسریع روند محرومیت زدایی در سطح استان گفت: فرمانداران آذربایجان غربی با توجه جدی به حوزه سوادآموزی، به دنبال ساماندهی بازماندگان از تحصیل و بازگشت آنها به مدارس باشند.

دولت متعهد به تحقق وعده‌های خود به مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه اظهار کرد: دولت سیزدهم با تمام توان متعهد به تحقق وعده های خود به مردم بوده و مدیران استانی نیز در این مسیر گام برمی دارند.

جعفر ذوالفقاری افزود: مدیران با روحیه انقلابی و جهادی، بیش از پیش در راستای تامین مطالبات به حق مردم آذربایجان غربی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اولویت بندی نیازهای شهرستان های استان اضافه کرد: با شناسایی ظرفیت ها و نیازهای شهرستان های مختلف استان، برای پیشبرد طرح ها و رفع مشکلات مناطق مختلف برنامه ریزی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی به سیاست های دولت برای نیروی انسانی ادارات اشاره کرد و ادامه داد: دولت سیزدهم به چابک سازی، آموزش و افزایش بهره وری کارکنان دستگاه های دولتی تاکید دارد.

ذوالفقاری از تهیه شناسنامه شهرستان های استان خبر داد و گفت: با تهیه این شناسنامه در بخش های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان های آذربایجان غربی، مدیریت دانش در استان روی خواهد داد.

لینک کوتاه : https://miandoabsasi.ir/?p=2525
  • نویسنده : سیامک نجفیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : میاندوآب سسی
  • 112 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.