• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

نماینده مجلس:۷۰۰ واحد مسکن روستایی برای خانواده‌های بی‌بضاعت در میاندوآب و چهاربرج ساخته می‌شود

  • کد خبر : 1950
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
نماینده مجلس:۷۰۰ واحد مسکن روستایی برای خانواده‌های بی‌بضاعت در میاندوآب و چهاربرج ساخته می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق گفت: براساس تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با بنیاد مستضعفان ۷۰۰ واحد مسکن ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار و محروم در روستاهای این شهرستان‌ها احداث می‌شود. به گزارش خبرنگار میاندوآب سسی ، مهدی عیسی‌زاده در پایان سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق در گفت و گو […]

نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق گفت: براساس تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با بنیاد مستضعفان ۷۰۰ واحد مسکن ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار و محروم در روستاهای این شهرستان‌ها احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار میاندوآب سسی ، مهدی عیسی‌زاده در پایان سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این سفر پربار بود، اظهار کرد: از این تعداد واحد روستایی ۲۰۰ باب در میاندوآب، ۲۰۰ باب در چهاربرج و ۳۰۰ واحد نیز در روستاهای باروق احداث می‌شود.

🔹وی با بیان این‌که در کنار احداث این واحدها که ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پنج درصد پرداخت می‌شود، افزود: همچنین با مساعدت بنیاد مستضعفان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض، ۲ هزارو ۲۰۰ کیلوگرم میلگرد و هشت تن سیمان اعطا می‌شود.

🔹وی اضافه کرد: همچنین اجرای طرح هادی در ۴۵ روستای این شهرستان‌ها (هر کدام ۱۵ روستا) با اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال از جمله مصوبات رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر بود.

🔹وی با بیان اینکه رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین با ساماندهی محوطه بیرونی زیارتگاه زیدالحسن در چهاربرج تا ماه محرم مساعدت کرد، افزود: در بازدید از روستای ارمناک سفلی از توابع بخش مرکزی میاندوآب با تکمیل طرح هادی در محوطه مسجد و معابر این روستا مساعدت شد.

🔹نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازنگری طرح هادی در ۶۱ روستای میاندوآب، تکمیل ورودی روستای مظفرآباد میاندوآب مربوط به حوزه بنیاد مسکن از نظر مالی مساعدت‌ شد.

🔹عیسی‌زاده با بیان اینکه مبلغ دقیق این اعتبارات پس از جمع‌بندی اعلام می‌شود، گفت: برای بازنگری طرح هادی ۱۲ روستای باروق و رفع مشکلات موجود در طرح هادی روستاهای باروق به جهت مهاجرت روستاییان از شهرهای بزرگ و اهتمام برای ساخت و ساز دستور ویژه‌ای از سوی مقام عالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داده شد تا آنان با مشکل مواجه نشوند.

🔹وی با اشاره به اینکه در شهرستان چهاربرج مقرر شد طرح نیمه تمام هادی در هشت روستا تکمیل شود، افزود: قرار است رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از ۲ ماه جهت پیگیری و اجرای مصوبات این سفر، سفری به منطقه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://miandoabsasi.ir/?p=1950
  • نویسنده : علی اسکندری
  • ارسال توسط :
  • منبع : میاندوآب سسی
  • 274 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.