• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
فرمانده انتظامی میاندوآب :

کاهش ۱۳ درصدی سرقت در میاندوآب در شش ماهه نخست‌ امسال/۱۰۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

  • کد خبر : 656
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کاهش ۱۳ درصدی سرقت در میاندوآب در شش ماهه نخست‌ امسال/۱۰۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد
کاهش ۱۳ درصدی سرقت در میاندوآب در شش ماهه نخست‌ امسال/۱۰۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

به گزارش میاندوآب سسی، سرهنگ فخرالدین رستم پور در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: برنامه های هفته ناجا امسال با شعار “پلیس هوشمند و امنیت پایدار” از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه افزایش اعتماد عمومی مردم از رویکردهای مهم پلیس است، افزود: در این راستا هفته ناجا فرصتی مغتنم است تا گزارشی از عملکرد و فعالیت های پلیس به مردم ارائه شود.

وی گفت: حفظ اقتدار و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان از جمله رویکردهای مهم پلیس است.

رستم پور تصریح کرد: باید آگاهی های مردم نسبت به برخی قوانین و وظایف پلیس افزایش یابد.

فرمانده انتظامی میاندوآب در ادامه‌ با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه، تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال در مجموع ۳۸۳نفر قاچاقچی موادمخدر و معتاد دستگیر و ۶۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تشکیل پرونده در پلیس فتا در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در میاندوآب، افزود: در شش ماهه نخست امسال ۱۶۵ فقره پرونده توسط پلیس فتا تشکیل شده که ۱۶۴ مورد پرونده مختومه و تعداد ۱۲۱ نفر نیز در مجموع تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: ۳۲ درصد پرونده ها مربوط به قمار اینترنتی، ۲۵ درصد برداشت اینترنتی و کلاهبرداری و ۲۱ درصد هتک حیثیت و نشر اکاذیب و بقیه سایر جرایم بوده اند.

رستم پور گفت: بررسی آمار شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در میاندوآب کاهش ۱۳ درصدی سرقت را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین به‌ انجام ۱۹۴ فقره عملیات کشف کالای قاچاق در شش ماهه نخست امسال اشاره و اظهار کرد: در این زمینه ۱۶۵ دستگاه خودرو توقیف، ۲۰۷ نفر دستگیر و در مجموع کالای قاچاق به ارزش ۱۰۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال کشف شده است.

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال ۱۶هزار و ۹۴۲ مورد تماس با ۱۱۰ گرفته شده و هم چنین یک هزار و ۱۳۰ فقره پرونده معافیت توسط معاونت وظیفه عمومی تشکیل شده است.

رستم پور اظهار کرد: در بحث تصادفات درون شهری، چهار نفر فوتی، ۳۱۲ نفر جرحی و ۲۰۹ فقره تصادف خسارتی داشته ایم که در بحث تصادفات خسارتی ۱۷ درصد کاهش را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در تصادفات برون شهری نیز در شش ماهه نخست امسال ۲۴ نفر فوتی، ۲۶ درصد جرحی و ۷۲۹ فقره تصادف خسارتی داشته ایم که هشت درصد در تصادفات جرحی و سه درصد در تصادفات خسارتی افزایش داشته ایم.

وی گفت: در شش ماهه نخست امسال ۸۰۰ پرونده اختلافات اعم از خانوادگی و شخصی و…توسط معاونت اجتماعی و مشاورین و مددکاران اجتماعی در کلانتری ها منجر به سازش شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://miandoabsasi.ir/?p=656
  • نویسنده : محمد رحیم پناه
  • ارسال توسط :
  • منبع : زرین خبر
  • 552 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.