• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

یک گام تا فینال/ تیم والیبال شهرداری ارومیه درفکر کامل کردن شگفتی

  • کد خبر : 5089
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
یک گام تا فینال/ تیم والیبال شهرداری ارومیه درفکر کامل کردن شگفتی

تیم والیبال شهرداری ارومیه که در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در رده ماقبل پایانی قرار داشت، به یکباره اوج گرفت و شنبه شب درصورت برد مقابل شهداب یزد به دیدار نهایی لیگ برتر راه خواهد یافت؛ امری که تماشاگران در آذرماه گذشته حتی فکر آن را هم […]

تیم والیبال شهرداری ارومیه که در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در رده ماقبل پایانی قرار داشت، به یکباره اوج گرفت و شنبه شب درصورت برد مقابل شهداب یزد به دیدار نهایی لیگ برتر راه خواهد یافت؛ امری که تماشاگران در آذرماه گذشته حتی فکر آن را هم نمی کردند.

به گزارش میاندوآب سسی، سومین و آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور بین ۲ تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۹ امشب، شنبه شب در تهران برگزار خواهد شد.

هرچند تیم شهداب که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر نیز به شمار می رود، امسال هم همواره در رده های بالایی جدول لیگ قرار داشت ولی شهرداری ارومیه مسیری پرفراز و نشیب را طی کرده تا به نیمه نهایی رسیده است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که در فصل گذشته به پلی آوت رفته و در آن بازی ها نیز حاضر نشده بود، در ابتدای فصل با اهتمام ویژه مسوولان استانی به ویژه محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کرد.
این تیم در هفته های نخست بسیار ضعیف ظاهر شد و از ۶ دیدار اول خود، تنها یک برد به دست آورد تا همگان باور کنند که در فصل جاری نیز وضعیتی بهتر از فصل گذشته نخواهد داشت چراکه در رده های ۱۲ و ۱۳ جدول دست و پا می زد؛ اما به یکباره با تغییر سرمربی و حضور عبدالرضا علیزاده، اوج گرفت و علاوه بر بردهای هفته های پایانی نیم فصل اول، کارنامه ای درخشان در نیم فصل دوم به نمایش گذاشت.

شهرداری ارومیه در نیم فصل دوم، هشت بازی پشت سرهم را برد تا رکورددار دیدارهای بدون باخت در لیگ برتر امسال باشد؛ بعد از آن نیز با برد مقابل طبیعت در یک چهارم نهایی به نیمه نهایی رسید و در این مرحله نیز از ۲ دیدار ، یک برد مقابل شهداب به دست آورده و منتظر دیدار سوم در شنبه شب در تهران است.

این بازی درحالی بین ۲ تیم قدرتمند جنوب شرقی و شمال غربی کشور برگزار می شود که هر ۲ تیم یک دیدار از ۲ دیدار گذشته را به نفع خود به پایان رسانده اند و درصدد برد دوم برای قرارگرفتن مقابل شاگردان عطایی در تیم فولاد سیرجان هستند.

تیم شهداب یزد نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی را با نتیجه سه بر یک به نفع خود به پایان رساند تا با خیالی راحت به دیدار دوم مقابل شهرداری ارومیه بیندیشد.

اما دیدار دوم ۲ تیم به راحتی دیدار نخست برای شهداب نبود و شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه در حالی که ست نخست را نیز واگذار کرده بودند، در ست های دوم، سوم و پنجم برنده میدان شدند تا دیدار نیمه نهایی به بازی سوم بین ۲ تیم بکشد.

در حالی که در دیدار نخست نیمه نهایی تیم شهرداری ارومیه ۸۰ امتیاز در مقابل ۹۷ امتیاز شهداب در چهار ست به دست آورده بود و بازی خوبی از خود نشان نداده بود، در دیدار دوم متحول شد و ۱۰۷ امتیاز در پنج ست به دست آورد تا بتواند شهداب را به زانو درآورده و بازنده به ارومیه بازنگردد.

تیم شهداب یزد نیز که مدافع عنوان قهرمانی است، فکر نمی کرد که در مقابل شهرداری ارومیه به مشکل بربخورد و نتواند در بازی دوم پیروز شود ولی شاگردان عبدالرضا علیزاده توانستند دیدار دوم را پیروز از میدان خارج شوند.

تیم های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه در کل ۱۲ دیدار و در این فصل چهار دیدار با هم داشته اند که در کل دیدارها با یکدیگر ۶ بر ۶ مساوی و در بازی های این فصل ۲ بر ۲ مساوی هستند و برنده دیدار سوم نیمه نهایی امسال در ساعت ۱۹ امشب، حداقل تا نیم فصل اول سال آینده از حریف در بردها پیشی خواهد گرفت.

حال باید منتظر ماند و دید که تیم والیبال شهرداری ارومیه آیا می تواند دست به یک شگفتی زده و به دیدار نهایی لیگ برتر امسال راه یابد یا شهداب حضور در فینال را دوباره تکرار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://miandoabsasi.ir/?p=5089
  • نویسنده : شهرام صیوری
  • ارسال توسط :
  • منبع : میاندوآب سسی
  • 16 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.